Dinda Haqir, alhamdulillah lai basuo juo awak sa Alumni. Ambo badomisili
kiniko di Bintaro Jaya Tangerang.

Alhamdulillah lai acok ambo mambao badan ko pai ka KL, ambo sadang
basitunkin mambantu usaho sanak famili nan lai punyo kantua di Kelana Jaya,
Petaling Jaya SS7. Insya Allah kalau lai kasinan pada wakatunyo, kito kopi
darat yo.

Salam, Darwin Chalidi, Bintaro Jaya.