Amerika tu kan laaweeh ...
Ambo indak panah mandanga doh.
Cuma baru tahu diheboh Lapau ko sajo.
Uang basalam dikatoan insiden.
Paduli aa di urang,
urang basalam tu tando lai samo-samo baelok.

Sadangkan Nenek Sahara (dari Sungai Pua) dahulu galak-galak basalaman jo Urang
Mudo Pulang marantau. Urang Rantau nan baru pulang ko pai manyilau Tuo Sahara
nan tingga di Tangah Sawah di suduik musajik, Bukittiggi.  Carito asli ko ambo
dapek dari baliau (lah lamo almarhumah) nan sanang bagarah-garah kok maota jo
ambo [Ambo panah tingga di rumah Nenek Sahara duo  tahun.]:

Tuo Sahara: "Eeeh ... Pabilo Sutang Pulang ... ?"
Urang Rantau: "Kawatang Tuo".
TS: "Aaa, SALAM Ciek luh".

Mangko basalaman lah baliau baduo,
nan lah lamo indak basuo
samo-samo gembira muko cerah basanang hati.
Tuo Sahara batanhyo sambia galak sengeng

TS: "Anto KAREH tangan Sutan?"
UR: "Iyo Tuo, TANGAN nan KAREH, PINGGANG kan TABA ...!

Sebingkah Kenangan ambo untuak Nenek Sahara nan mambuek ambo pasiah Caro dan
sanang jo Garah Sungai Pua ...

Kok ado adidunsak nan indak tahu interpretasi Garah ko, buliah tanyo ka Mak
Sati dari Galuang nan lah duduak baliak di suduik Lapau ko.

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif