Tahun nan lalu 2009 dalam acara pacifric rim Film Festival ambo
manonton salah satu filem dai Jaoang, Hula-hula Girls. Cariton kota
tambangk ko malayangkan pikiran ambo ka Sawah Lunto.

Carito latar bukakangnyo satu kota tambang di Japang manglamami
ancaman penutupan dan pengangguran nan katibo manghadang penduduaknyo.
Dengan usaho kareh interpreneurs kota tu dapek dijadikan kota
internainment nan menarik Devisa nan elok dan kesejahteraan
penduduaknyo.

Caliak latr belakangnyo di
http://en.wikipedia.org/wiki/Hula_Girls

Sudah tu kok ingin mancaliak sabagian atau snaoshot filem dan
katrangan lain dapek dicaliak dengan search google "hula-hula Girl
Japan" kalua macam-macam. Bahkan videonyo dapek dipasan uhtuak
mancaliak carito panuahnyo. Menyedihkan, menggembirakan  dalam
sehjarah kota pertambangan tu.

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif