Konon, sacaro umum salah satu sababnyo, dek karano urang mambuek rumah di
tapi sungai, rumahnyo mambalakangi sungai.
Nan namonyo balakang, tantu untuak nan kumuah2.

Tapi kalau sungai nan jadi halaman mukonyo, gadang kemungkinan nyo jagonyo
rancak2.

Namun iko untuak nan dipakai jadi pemukiman.
Nan parah tantu limbah industri...

Wassalam
fitr tanjuang
lk/36/albany NY