From: Rita Desfitri Lukman <rita.desfi...@rantaunet.org>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 12 Dec 2010 18:05:05
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Secangir kopi bersama sahabat

Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Pak Emi,
Tanpa minta izin terlebih dahulu ka Pak Emi, ambo forwardkan email Pak Emi
ko ka kawan-kawan. (Tantu sajo melalui email account ambo yang lain, karano
account ambo di rantaunet ko sifatnya sangat-sangat VVIP. Sahinggo hanyo
dari dan untuk sesama komunitas Rantaunet, hehe)

Kironyo badatangan ucapan tarimo kasih. Nah, katiko ambo katokan bahwa ambo
cuma manaruihkan email dari pak Emi, mereka secara tak langsung juo
maucapkan tarimo kasih ka Pak Emi. Jadi tarimo kasih kawan-kawan tu pulo
kini nan ambo taruihkan ka Pak Emi.

Jadi kurir malah ambo, tukang sambung pasan dari kedua belah pihak, haha...

Salam,

Rita Lukman
----------- ndeeeh, alun juo salasai karajo ko lai ha, bisuak dead line :(