Salam*,

Kalau manuruik apak nan baduo sarato mamak & dunsanak nan dirahmati Allah,
apo kiro2 jalan keluarnya?*

Mungkin ustadz-ustadz tu harus rajin manulih. dan bisa mambuek buku
tuntunan, gratis! dan di bagian ka rumah-rumah. [bukan hanyo ceramah dari
surau ka surau]. hari sabtu patang ambo diagiah 2 buah buku tuntunan shalat
jo tuntunan shalat jenazah, dari induak-induak 2 urang, bajalan dari rumah -
karumah, buku tuh gratis. memang karateh jo caro cetaknyo kualitas randah,
nan pantiang kan isinyo. katonyo itu dari yayasan di tembung, kiro2 10km
dari rumah ambo.

kabatulan tetangga ambo ado loh maningga, itu mando'a/bazikir rami2 kini
alah malam nan kaduo saroman tu, nan manuruik ilemu ambo nan ngeneang ko
[cmiiw], hal itu adolah karajo sio-sio tuak si mayit karano amalan e alah
putuih kecuali nan tigo dan merepotkan bagi urang nan di tingga. antah dek
ba'a itupun nan mangarajoaan ustadz, haha...

note: paralu juo di antisipasi, buku nan dibagian dari rumah ka rumah isinyo
bisa sajo menyesatkan.
--
http://wempi.nokspi.com