Iyo Dinda, kadang-kadang  lupo ambo alah tuwir, he he.
Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.

-----Original Message-----
From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 11 Jan 2011 22:40:39
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Pak Saaf Sakit

Ikuik maamini doa sanak kasado alahe untuk uda Saaf. Agak2 badan jo
fikiran da Saaf. Jan talalu di porsir.

On 1/11/11, hilman.mahyud...@gmail.com <hilman.mahyud...@gmail.com> wrote:
> Assalamu'alaikum wr wb.Ambo mando'akan semoga pak Saaf lakeh sehat sahinggo
> dapek aktif dan beramal ilmu ka dunsanak2 sadonyo,diagieh nan paling rancak
> dek nan maha kuaso.Wassalam.Hilman.
> Hilman Mahyuddin, MD

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta,
sekarang Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada
menjadi sebatang lidi"