From: jupardi...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 22 Jan 2011 10:19:05
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [R@ntau-Net] Gubernur Riau, Rusli Zainal tantang Ellyas Pical

Hmmm kalau co iko lapopran pandangan mato dan pengamatan Pak TR lah jaleh ko
mah baa dagelan Mak Suli versus Mc Pical

Paliang indak panggung ring tinju mereka ko lah manjadi gambaran suasana
politikdi Riau ko dari babarapo pilkada bup dan wako nan akan diadokan

Panggung nan panuah dagelan, sandiwara dan pencitraan diri dan apo nan Pak TR
kritisi di postingan nan lampau "tabaok rendong" lah masuak ka trah/clan untuak
bakuaso di Riau ko, istri, ipar dan saudara.

Ambo ndak sempat manonton panggung tinju pencitraan bacakak icak2 ko, kok lai
diunduh di youtube disinan sajo ambo caliak

Wass-Jepe