Yth Ibu Sekjen dan seluruh Pengurus MAPPAS sarato adidunsanak di Lapau,

Ambo sebagai Pengurus MAPPAS sangaik satuju kalau Katik ET Hadi Saputra
untuak jadi KETUA UMUM MAPPAS manggantikan KETUM yang minta mundur.

Kalau bulieh dipacapek penuntasannyo dan indak balamo-lamo kosong nyo
jabatan KETUM ko, mengingat EVENT besar sudah di depan mata yaitu TDS 2011,
dan diharapkan PENGURUS MAPPAS yang baru nantinyo bisa manyusun PROGRAM
KERJA menyesuaikan kondisi di ranah
Manuruik ambo sarancaknyo PENGURUS MAPPAS itu indak usah sabanyak nan lamo,
princsip nyo KECIL DAN LINCAH, jadi indak saliang tunggu manunggu untuak
berkiprah.

Sakalia lai ambo mandukuan KATIK jadi KETUM MAPPAS

Wass wr wb

CDRSampono / 62-snek/tangsel
Bendahara MAPPAS lamo

2011/2/24 andi ko <andi.ko...@gmail.com>

> Wah......selamat da ed, semoga kepengurusannyo berjalan lancar. Kalau ado
> nan bisa di tolong, kito tolong untuak kemajuan Minangkabau
>
> salam
>
> andiko
>
> Pada 24 Februari 2011 00:05, Ephi Lintau <ephi.lin...@gmail.com> menulis:
>
> tarnyato ado beritanyo di sm.com, semoga semakin sukses di bawah

>>> 2. E-mail attachment, tawarkan di sini & kirim melalui jalur pribadi;