Fik, sangkek ambo masih aktif jadi chairman Asian Energy Security Forum,
2005-2007,
nan kito atur bintang duo, dari mancanegara, Indonesia, USA, Pakistan, Saudia,
UAE, India, Brunei, Philippine, Tahiland, Malaisya, Singapore, Australia,
Canada bagai, nan ikuik Forumko nan diadokan di Delhi, Dubai, Bangkok, KL,
Singapore, Manila
Specially case setelah Peristiwa 9-11 Menara Kembar New York Attacking

Jadi bintang awak lah Bintang Limo kan Fik,

Smile kawan,

wassalam,

--- Pada Jum, 25/2/11, taufiqras...@rantaunet.org <taufiqras...@rantaunet.org>