Walaikum Salam .....

Tarimo kasih banyak ...Angku Dt.Bagindo Rajo ......manyambah ambo sapuluah
jari saballeh jo kapalo ....masih banyak nan memiliki potensi luar biaso nan
dapek di calonkan sebagai KETUM MAPPAS memiliki dedikasi dan langkahnya nan
leboh gesit serta lincah nantiknyo dalam memimpin MAPPAS , beberapa namo nan
alah mengemuka adolah :

1. NOFRIN NAPILUS
2.FIRDAUS HB
3.ET HADI SAPUTRA
4.DEDY YUSMEN

Kalau ado sanak nan lain , berminat untuk menjadi KETUM MAPPAS mari samo -
samo kito dukuang .........terbuka kesempatan luas ......untuk berkarya bagi
ranah tacinto.......

Salam,
Nuraini

Pada 27 Februari 2011 13:10, yumetra fidel amir