Pak Saaf,

Tantu nan punyo wewenang utk main kayu adolah upeh dan kalau paralu sardadu nan
sasuai jo tugeh dan fungsi mareka. Tapi indak akan jalan kalau tibo di mato
dipiciangkan tibo di paruik dikampihan. Itu banalah nan tajadi di nagari bundo,
pasan haruih baturuik-i pitaruah paralu baunyikan. Kuciang tu bana nan malarian
ikan. Awak lah sampai pado tingkatan "low trust society". Mamakiak banalah ka
langik, kalah hamba wet ko indak direformasi total ka jauah panggang dari api.
Kato kuncino barasiah an dulu aia di hulu, insya Allah ka barasiah aia di
muaro.

Banyak ma'af

Wassalam

Junaidi (44), kandang singo