From: rantaunet@googlegroups.com [mailto:rantaunet@googlegroups.com] On Behalf
Of Nur'Aini B.Prapdanu
Sent: Friday, March 11, 2011 11:26 AM
To: rantaunet@googlegroups.com
Cc: Darwin Bahar
Subject: Re: [R@ntau-Net] Saran Penyusunan Pengurus MAPPAS yang akan datang.

Kanda Darwin ,

Itu bana nan katuju di ambo....mimpi ambo MAPPAS dikelola secara professional,
ramping, bekerja dengan business plan, minimal untuk tiga tahun--dari mana
rencana kerja tahunan diturunkan--yang summarynya bisa dilewakan....pasti nan
ta piliah beko nan bana - bana boneh......

Ado banyak dan sambuah alahe tenaga pontensi tasabuik ....Basamo kito BISA

Salam,
Nuraini