Sasudah mambaco postiang iko tadi, Makngah sempat basms ka Yokohama, dan Angku
Dr. Rahyas Salim manalipon MakNgah langsuang mancaritokan kisah pengalam baliu.
Ruponyo sabalun ka Yokohama baliau ado ka Padang.

MakNgah sarankan nanti mudah-mudahan Urang di Padang -- Pihak-pihak nan
bertalian jo persiapan kewaspadaan bnecana alam -- dapek mahubuangi Dr. Rahyus
Salim dalam rencana-rencana kewaspadaan. Pangalaman baliau di Cino, dan kini di
Japang, akan baguno untuak kito di Sumatera Barat,  baiak untuak jangka pendek
maupun panjang ...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif