Di stasiun KA Rotterdam banyak "ulando hitam" nan mamaso minta pitih.

On 3/12/11, Dr Saafroedin Bahar <saaf10...@yahoo.com> wrote:
> Wah, jadi banyak juo pancacak di Spanyol tu, Mak Ngah ? Dari ma mereka
> baraja 'seni duo jari' tu ?
> Negara ma lai nan paralu dimasuakkan dlm daftar 'travel warning' pancacak ko
> ?
> ( Kalau utk kampuang kito, nan paralu 'travel warning' adolah soal toilet
> dan pakuak-mamakuak, he he.)
> Wassalam,

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta,
kini Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada menjadi
sebatang lidi"