Minggu bisuak rencana rombongan pemda sumbar nan dipimpin oleh wagub akan
datang ka siko dalam rangka menjajaki pasar untuk komoditi dari sumbar dan
membukak penerbangan langsuang antaro padang-singapur. Salanjuik akan diadokan
pertemuan di rumah dinas sumando awak duta besar idonesia utk singapur antaro
rombongan pemda dengan singapore minangkabau association. Dalam acaro nan samo
akan diluncuakan promosi pariwisata sumbar dengan memajang foto obyek wisata di
bbrp taxi disiko.

Wasaalam

Junaidi