Sanak Palanta RN nan ambo hormati.

Bulan Oktober tahun 2009 sasudah gampo ambo sebagai relawan singgah dilapau
pasa Padang Panjang makan sate sarato maota-ota lapau jo tukang sate. Salah
satu nan mambuek ambo takajuik ukatu tu, inyo mangecekkan alah takicuah
tagak inyo deka karano mamiliah incumben. Kalau urang pasa alah mangecekkan
takicuah tagak tantu alah sansai bana salah piliah tu.

Karano nasi alah jadi bubua, mako kiniko nan paralu dibuek, jadikanlah bubua
tu manjadi bubua spesial, pake talua satangah masak, diagiah karupuak
baguak, bawang goreng, sarato kicap manih. dimakan-makan salagi angek, dan
manyendoknyo dari tapi supayo indak angek bana ukatu masuak kadalam muncuang
awak. Dimakanlah bubua istimewa tu sampai tahun 2014.

Salam, Darwin Chalidi, Tangerang Selatan