-----Original Message-----
From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Thu, 31 Mar 2011 20:39:25
To: <rantaunet@googlegroups.com>; <ksuhe...@yahoo.com>

Ambo iyo sato kailangan berbagai topik "sersan", dari mulai serius
sampai santai dari angku Doto Emi.

Kalau alasan sibuk, sadonyo awak tahu kalau sanak awakko dari dulu
sibuk. Namun disela kesibukan liau masih bisa manyalekkan posting di
palanta.

Kok "macam patuih disiang bolong", kito dapek berita pengunduran diri.
Kalaulah ado caro2 interaksi di RNko nan mambuek pengunduran diri ko,
tolonglah "buka kulik nampak isi" sajo Prof. Supayo bisa awak saling
koreksi diri.

On 3/31/11, Ryan Firdaus <ryanfirdau...@yahoo.com> wrote:
> assalamualaikum wr.wb
>
> Jadih Da Riri...ambo terimo dgn redha....kok lai bisa, minta ka rang dapua
> apuihkan postingan dinda nan sabalum ko...
>
> maafkan ambo kok kenyattan ambo tu menimbulkan raso risih di mano2 pihak..
>
> wassalam/ ryan 44 Ipoh

> Sanak Ryan,
>
> Manuruik ambo, kita harus pengunduran diri pak Suheimi kito tarimo sesuai
> dengan apo yang ditulis beliau: karena kesibukan.
>
> Ndak usah bapikia jauah ka  indera ka anam ambo mengatakan pasti sesuatu yg
> tidak beres sedang mengalir di palantako..tapi apo yo???????

> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta,
kini Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada menjadi
sebatang lidi"