From: aafri...@yahoo.co.id <aafri...@yahoo.co.id>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Buya Syafii Maarif: Preman Berjubah
To: "rantaunet" <rantaunet@googlegroups.com>
Date: Thursday, March 31, 2011, 6:19 PM

Ambopun sapandapek jo iko, malah tokoh-tokoh Islam kini takuaik mangatokan nan
haq itu adolah haq nan bathil adolah bathil, kabanyakan intelektual islam
kiniko "Dallu wa adhallu" (sasek dan manyasekan).

Tokoh-tokoh Islam nan katonyo moderat labiah bayak manjilek dan membela
kepentingan umarak nan zalim dan maambiak muko ka Barat dengan mangateh namokan
HAM dan kebebasan.

Na'uzubillahi min zalik

Tks
Afrijon Ponggok