Iyolah kok baitu, Rina. Salam. (Maaf Rang Dapua, ambo jadi 'one liner').
Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.

-----Original Message-----
From: "rinapermadi" <rinaperm...@gmail.com>
Date: Tue, 5 Apr 2011 16:57:17
To: <saafroedin.ba...@rantaunet.org>
Cc: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: RE: Puisi PRRI.

Pak Saaf jo dunsanak,

Sebuah sejarah yang telah lama berlalu bagi generasi berikutnya hanya bisa
dirasakan dg keterangan2. Keterangan2 itu ibarat puzzle yang direkatkan
kembali satu persatu. Gambaran di pikiran ambo alun bisa ambo bagi jo Pak
Saaf ladoh. Ambo raso akan banyak mudharatnyo.

Maaf Pak Saaf, tapi bilo puzzle2 yang lebih banyak di tangan Pak Saaf kini,
Pak Saaf satukan barangkali gambarannyo mungkin bisa Pak Saaf liek sendiri
jo mato hati Pak Saaf. Ndak paralu minta pandangan Rina.

Rina bukan pakar sejarah yang berhak utk menganalisa dan menyuarakannya di
umum.

Wassalam
Rina