From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Wed, 6 Apr 2011 22:15:47
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] [YPRN] Program Bantuan untuk Siswa di Daerah
 Terpencil - DAFTAR PENYUMBANG

Wah gayuang  dinda DN paralu di sambuik.....heeptah......AD maambiak 4
paket tapi utk satahun.....:hehehe.... maklum pensiunan.

Ayo sia ka baheptah lai?......:heptaah.......:hep!

On 4/6/11, Dasriel Noeha <dasrielno...@yahoo.com> wrote:
> Kalo gitu, awak usul baliak RIRI buek daftar baru untuk penyumbang rutin 3
> bulanan (disamping tiok bulan nan sporadis teta dilayani)....
>
> Ambo daftar: 2 paket setiap 3 bulan
>
> Sia barikuikno.....
>
> wass
> dasriel
>
> --- Pada Rab, 6/4/11, Iqbal Rahman <yesbon...@yahoo.com> menulis:
>

> Dari: Iqbal Rahman <yesbon...@yahoo.com>
> Judul: Re: [R@ntau-Net] [YPRN] Program Bantuan untuk Siswa di
> DaerahTerpencil -DAFTAR PENYUMBANG
> Kepada: "rantau groups" <rantaunet@googlegroups.com>
> Tanggal: Rabu, 6 April, 2011, 8:47 PM

> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA
"Kepedulian sanak terhadap anak-anak nagari ditunggu. Mari sisihkan rejeki
kita Rp.250.000 untuk satu paket baju seragam bagi anak-anak yang tak
bersekolah, hanya karena tak sanggup beli baju seragam"