Wa'alaikum salam. w.w.

Alhamdulillah wa syukurilah,
Kambang aia mato ambo manarimo surek pribadi da Darwin ateh kesediaan
memberi maaf ka ambo.  Baitu juo ka dik Rina, bundo Nismah atau sia sajo nan
pernah tasingguang galeh nyo dek ambo, jo iko ambo mintak maaf. Tarimo kasih
banyak dan Untuang saribu kali untuang ambo diagiah maaf, kalau indak kama pulo
ka ambo cari da Darwin jo dunsanak kasadonyo isuak di padang mahsyar diantaro
bamilyard-milyard urang
nan ado.
  Dalam satu riwayat dicaritokan bahaso ado diantaro sahabat Nabi saw. nan ahli
sarugo,
padahal dibandiangkan jo nan lain, ibadahnyo indak banyak do. Selidik punyo
selidik,
akhirnyo sahabat tu mangatokan bahaso ibadahnyo  iyo indak indak banyak, tapi
inyo
ndak pernah manyakiti hati urang. Bacamin ka riwayat ko, ambo indak lulus.
Disiko ambo tapurangah, mukasuik hati maagiah penerangan, ruponyo doso nan tibo.
  Dek karano lah lamo bana di RN ko, sajak tahun 1996 lai sampai kini, tantu
iyo lah
banyak pulo dunsanak nan takanai dek ambo, sakali lai ambo mintak maaf. Sajak
mulo di RN ko mukasuik hati bada'wah maagiah pencerahan dan penerangan ka
dunsanak-
dunsanak, membentengi ummat dari serangan dan pendangkalan aqidah, dengan
babagai
caro, ruponyo indak ambo sadari ambo lah gaek. Mungkin batua Rina jo dunsanak
nan lain nan mangatokan caro-caro ambo tu lah ndak mempan lai, ndak up to date
lai.
Urang kini indak namuah dibaitukan lai do. Antah iyo dek karano itu, nan tajadi
jadinyo
hanyolah manyakiti hati urang. Kok taruih manaruih takah iko, kan iyo tambah
jauah
ambo dari cerminan sahabat nan jaleh-jaleh ambo indak luluih tadi.
   Makonyo dari itu dunsanak kasadonyo, bari maaf ambo sakali lai, dek umua lah
lah samakin pendek, Mato lah kabua, Uban lah batabua, Kulik lah kandua, gigi
lah gugua
(tingga ciek lai), lah dakek ka pintu kubua kecek urang, rancak ambo antikan
singan
iko. Kok ditunggu juo ciek lai, batambah-tambah doso beko. Dan ambo iyo takuik
bana
isuak kanai umban ka dalam narako. Naudzu billaaahi min dzaaalik.
  Karano itu dunsanak kasadonyo, bukan dek karano hal-hal nan tajadi sabanta ko
antaro ambo jo Uda Darwin, tapi rasonyo lah ndak talok lai, dan ambo nio lulus
pulo
bantuak sahabat nan indak manyakiti hati urang tu, ambo mintak diri dulu.
Rilakan
ambo jo sagalo kekurangan ambo, halalkan jo sagalo nan tamakan dek ambo, dan
bari maaf ambo sacukuiknyo. Mudah-mudahan isuak, lai buliah juo ambo masuak
sarugo, lai basuo juo dunsanak dek ambo di dalam sarugo, Insyaa Allah.
   Sakali lai baribu maaf, ka Tuhan Allah swt. ambo mintak ampun.
Allahumma anta rabbi, Laa ilaaha illa anta, khalaqtani, wa ana abduka, wa ana
'ala
'ahdika wa wa'dika mastatha'tu, A'uudzu bika min syarri maa shana'tu, abu-u
laka
bini'matika 'alayya, wa abu-u bi dzambii, faghfirli, innahu laa yaghfirudz
dzunuuba
illa anta.

Yaa Allah, Engkau Tuhanku, tidak ada tuhan selain Engkau, Engkaulah yang
menjadikan aku, dan aku adalah hamba-Mu, aku akan selalu menepati janji-Mu
sekemampuanku, aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan yang aku perbuat.
Aku kembali kepada-Mu dengan nikmat yang telah Engkau berikan. Aku kembali
kepada-Mu dengan dosa, maka ampunilah aku, sesungguhnya tiada yang bisa
mengampuni dosa kecuali Engkau.

Wabillaahil hidayah wat taufiq.

Wassalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuhu

St. Sinaro