Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Sabalumnyo ambo minta maaf samo sadoalah anggota palanta dan tacinto iko,
karano ado mambaok-baok namo UNAND dalam informasi nan ambo sampaian
sabalumnyo. Indak ado makasuik untuak *mamatian samangat dan jiwa islami* di
kampus atau di nagari minang. Ambo manarimo informasi itu katiko ambo masih
manjadi santri di Pesantren HAMKA Padang Pariaman. Sabananyo ambo ndak
namuah manyabuik namo pesantrenyo tapi buliah jaleh bialah ambo sabuik an.
Informasi tu babantuak lembaran nan ditempean di MADING kantua sakola tu.

Sakali lai ambo disiko ndak ado niat untuak mamatian samangaik dan jiwa
islami nan ado di kampus atau di nagari minang ko. Tapi ambo ngecek mode ko
agar kasadoalahnyo samakin waspada jo pihak-pihak nan ingin manyimpangkan
ajaran islam ko. Ambopun malakuan pangajian, karano pangajian nan ambo ikuti
itulah, ambo taimbau untuk saliang maingekan dunsanak-dunsanak di palantako.

Wassalah, Fauza Umra, 26thn. Depok