From: Arman Bahar <arman_ba...@ymail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sun, 15 May 2011 17:10:51
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Bls: [R@ntau-Net] Sebuah Study Banding

Kok awak2 nan menengah atas ko kan iyo lah mangarati jo sikon nagari awak nan
bak kini ko, baa pulo rakyat banyak badarai nan di akar rumput jan ka faham,
pendidikan sajo jauah dari memadai

Proses penyaringan dan penjaringan nan diakui undang2 kan iyo lewat
pemilu/kada,
lha rakyat nan sato pemilu tu kan masih bersifat pragmatis, diagiah amplop
baisi
kepeang 50rb sajo lah bisa diarahkan utk mamiliah atau mancoblos calon
legislator ataupun regulator tertentu, nan jaleh caleg ataupun careg nan
ma-ambua2kan kepeang utk mambali suaro rakyat jaleh2 salah manuruik agamo "yg
memberi dan yg menerima sama2 telah melakukan dosa" jadi indak heran awak kok
pemimpin nan dipiliah rang banyak ko diawali jo doso dan tantu sajo selanjutnyo
doso demi doso juo nan ka dihasilkan kutiko lah duduak dikursi
regulator/legislator

Itulah akar permasalahan nagari kito ko jo... jadi baa garan jalan kalua'e dek
ajo?
Pendidikan politik? Yup buliah juo tu
Tu baa....aplikasi pendidikan politik ko dilapangan, sia nan kamangarajokan,
dari ma anggarannyo, antah kok ado ngo/lsm atau pribadi2 /sekelompok pribadi
nan
namuah dan ikhlas ma-ajakan nan elok2 ka rakyat banyak ko?

Kaji'e murah je nyeh "ijan dimakan juo daun naneh tuuuuuuuu....haaaaa...ba
makan
juo... kini baa lai......lah ba-jelo2 kalua'e.....haaaa......7x

note
Soal study banding jan dipermasalahkan juo lai....itu kan lah ado diatur dlm
undang2 jadi kok ka stuban we'e kok kama2'e gai lah, lai indak malanggar
undang2
bagai doh, itulah tamasuak bagian dari karajo mereka, nan paralu di-mato2i kok
study bandiang tu ba kajaan pulo sa trip maracak kudo putiah atau baok anak
bini
pai shpping atau lain2 nan indak ado hubungan jo karajo'e, mako disitulah
kejelian rakyat pemilih, jan molah dipiliah juo calon2 pemimpin nan "PENDOSA" tu
wasalam
arman albahari alphili indak katurunan yaman gai doh