Aww. Ddn Aafrijon, AZ, Sidang Palanta, YPRN/RN yang berbahagia.
aaa) Mencermati berbagai perkembangan terakhir dan berbagai masukan yang sangat
baik dari anggota sidang Palanta, kami ingin menyampaikan pendapat dan saran
sarato pemikiran nan mudah2an laie mamanfaat untuk kepentingan kito basamo jo
rahayat Minangkabau keseluruhannyo.
bbb) Takaiek jo penyelesaian pengiriman paket bantuan sosial (bansos) di Nagari
tertinggal kironyo segera dilaksanakan oleh Team YPRN/RN (Ddn AD/Bu Isti)
basamo anggota Team Survai sebagaimana nan alah diputuskan terdahulu. Bagaimana
dan sikon setempat manuruik pandapeik kami memang paralu dipertimbangkan juo
"as long as" indak manyimpang dari makasuik jo tujuan samulo. Indak ado karajo
nan sempurna  (perfect), akan tetapi sasuai jo kesepakatan basamo itulah nan
kito karajokan. Disamping fakta bahwasanyo "paket" alah salasai pulo, jadi
"bijak"lah dilapangan dalam artian serahkan segala sesuatunya kepada "penerima"
paket (melalui Kepsek) dan kami berpendapat "YPRN/RN " tidak akan turun jauh
mengurus teknis dan lain sebaginyo.
ccc) Mengenai masalah LSM MAPAN seyogyanya kalau buliah kami bapandapeik
kironyo namo nan dipakai adolah MARAPALAM (kalau kami indak salah dikamukokan
dek Angku Guru SB jo MN dalam suatu wakatu batamu baliau2 dikediaman Angku Guru
MCB) dimano telah ado kesepakatan (Palakat Panjang) antaro kaum Adat
(ditumpangi Olando?) jo kaum Ugamo tentang perjanjian melaksanakan Adat basandi
Sarak, Sarak basandikan Kitabullah" ( ABS SBK )., Dengan demikian namo LSM
bukanlah marupokan singkatan, akan tetapi mempunyai suatu makna yang dalam
untuk meretas masa depan Minangkabau yang lebih baik untuk mensejahterakan
Nagari.
ddd) KIronyo program2 YPRN/RN nan alah ado dimuko kito adolah masalah IT
(pendampingan oleh Team AZ, Aafrijon, dkk.), Camp anak mudo (MAPPAS), Nelayan
(pengoperasian kapal ikan) dan lainnyo. Namun, manuruik pandapeik kami kironyo
program2 tasabuik dapaeik diperbincangkan dan lewakan untuk mendapaeik
tanggapan dan saran sarato manampeikkanno dalam skala prioritas nan kasemuanya
adolah "perkenalan" YPRN/RN keranah dan kerantau.
eee) Mudah2an sekedar pendapaeik jo saran basarato potongan2 komentar nan alah
pulo kami kamukokan ka palanta menjadi hal bermanfaat.
Wassalam,
Asmun (Lk/66/Depok)