From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 21 May 2011 21:55:28
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Alhamdulillah, Pendampingan Pelatihan Website Nagari
 di mulai hari ini di Nagari Sugayang

Tantu awak sanang jo kiprah nakan Armen ko. Cuma nan agak marisaukan
baalah payuk nasi nakan ambo ko. Adokah awak nan peduli?

Armen tabukak selah soal ko? Harus jaleh fardhu 'ain jo fardhu
kifayah. Indak usah sungkan. Idealnya perantau nan masing2 nagari
mambari subsidi. Walau tentu tidak kaku bana soalko. Artinyo walau
bukan nagari nan tatolong soal teknologi ko awak tetap bisa membantu.

On 5/21/11, Ephi Lintau <ephi.lin...@gmail.com> wrote:
> Alhamdulillah...sanang hati ambo mandanga kegiatan ko lah dimulai dek sanak
> kito Armen, sunggauh Angkek Topi ambo dek semangat dan kinerja sanak armen
> yg tak terkira dalam mewujudkan nagari kito nan berbasis IT ko..., apo nan
> Sanak lakukan kini tuh...materi pelatihannyo lah cukuik untuk dasar bagi
> rang mudo di nagari kito utk memanfaatkan teknologi demi kepentingan yg
> baik....bukan utk hal2 yg tidak bermanfaat....
>
> saran ambo....: ajaan sajo lambek2..walaupun saketek....asal mereka paham
> betapa banyak manfaatnyo.....sahinggo nantinyo mereka tertarik utk belajar
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA
"Kepedulian sanak terhadap anak-anak nagari ditunggu. Mari sisihkan rejeki
kita Rp.250.000 untuk satu paket baju seragam bagi anak-anak yang tak
bersekolah, hanya karena tak sanggup beli baju seragam". Transfer infaq
sanak ke rek YPRN No. 0221919932 Bank BNI