Pak Dasril nan Budiman

he he he "kerek" ko nan ndak tahan ambo tambah snek Pak "keren bin teken"

ambo memang suko menyenter-nyenter seputar kehidupan  disekitar kita hal2 yang
ringan sajo dan lucu2 itu semacam teraphy juo bagi diri ambo bia ndak terlalu
ambisius bana mancaliak  urang nan kayo2 tapi karajonyo atau mandapekan
kepeangnyo kadang2 yo geleang-geleang kapalo mbo caliak samudah mambaliakan
talapak tangan sajonyo..atau samudah maangguak jo manggeleangkan kapalo sajonyo

kok mancaliak sekitar kito masyarakat badarai dengan aneka kehidupannyo nan
takadang susah..iko menyadarkan ambo harus bisa dan belajar dan belajar
mensyukuri nikmat nan  diagiah nan Kuaso, tanyato ado masyarakat nan banyak
dinagari awak ko lah bantiang tulang jo bantiang muluik sakuek tanago sabana
susah mancari kepeang

Tarimo kasih Pak atas perjumpaan kito nan singkek dan berkesan dirumahnyo jo
datuak Arif, lain kali ambo jo datuak main baliak ka rumah sekedar maota-ota
ringan dan santai

Kini ko ambo ado nan alun kasampaian ingin menyusuri sungai Mahakam dari
pelabuhan Melak ke  kampung ke kampung ditepian Sungai Mahakam,  ado tebing2
dan
jurang2 nan tinggi eksotis kiri kanan alur sungai sekitar 2 jam dari siko
basilambek naik kapa kayu lalu mancaliak apa dan bagaimana kerajinan lapiak
rotan (lampit) nan di buek suku Dayak di kampuang Benung dan Eheng  Kubar
sarato
mancaliak atau sekedar masuak hutan kalau basuo jo Anggrek Hitam yang khas dan
endemic

Salam-Jepe