________________________________
Dari: Roland Y. Mandailiang <roland.yulia...@rantaunet.org>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Jum, 27 Mei, 2011 22:43:36
Judul: Re: [R@ntau-Net] Hati-hati belanja Online banyak penipuan.

MashaAllah..

Nan Uda kecekan ko acok pulo muncul di NewsFeed FB ambo, ateh namo     PERMATA
SHOP. Bantuaknyo banyak kenal dan relasi urang-urang awak     juo.
Domisili di Balikpapan.

Mudah-mudahan ndak ado nan kanai tipu lai. Kalau bisa di remove dari     FB
kito, karano kalau kito di tag, bisa jadi muncul di NewsFeed     kawan-kawan FB
wak nan lain.

Haragonyo ndak masuak di aka doh. Dari situs resmi vaio, labiah     $500.

wassalam

Roland Yulianto
laki - 27th - suku mandailiang minang
“the best person is the most contributed to the other people”
TwitMe @RolandYM

wajib
mencantumkan sumber: ~dari Palanta R@ntauNet