Sanak Suryadi

masuak episode ka duo dalam sekuel..one (Umi) batilipun jo konco alia ambo
:-)..taruihlah sanak gaya bacarito takah ko dilapau, secaro pribadi ambo
menikmatinyo

kalau masalah dana nan ilang jo asok tabang tu..antahlah..samo tahu sajolah
kito
sadonyo, lah bapasai di pagunjiangkan dek urang-urang lapau di daerah bencana
kulikaik permainan dana ko, nan kuek bisa dapek, nan lamah co umi tu tingga
cigin sajo mati ka batanyo taruih artinyo dana buek Umi di guluang dek nan
kuek,
urang2 takah Umi ko banyak kamanga we e, kadang lah tipi tapak tarompa Umi ko
pai batanyo indak ado kepastian nan si Umi ndak pandai pulo berang taburansang
lakek catuak ladiangnyo..samantaro urang kuek jo bagak..jaankan jo
ladiang..hariak saketek sajo lah gaca Umi, akhirnyo tapaso Umi mamuta lagu dang
dut di dapua we e nan lah condong tu dengan judul "PASRAH"..dima tibo e sajo
lah
yuang..lah tipih tapak tarompa Umi pai batanyo.

Tapi sanak..pasan Umi tu harus diingek bana tu,..awasi anak dek leseknyo..lapeh
dari tangan dihambua-i pulo tobek di Leiden ten nan aianyo biati untuak di
hombua-i tojun kapalo :-)

Ditunggu episode..lain Konco ambo nan alia ko

Salam dari Konco Alia Sanak-Jepe