Assalamualaikum wr wb.

Bapak, ibu, uda, uni nan ambo hormati... Perkenalkan talabiah dahulu namo ambo
Fitra Haris, suku Batupaek asa urg gaek dari Tanjuang Ampalau, Sijunjuang. Umua
baru 24 tahun labiah 1,5 bulan. Tantu dari segi umua jo ilmu ambo alun ado apo2
dari bpk ibu n uda-uni. Salamoko ingin sato maagiah komentar tentang apo nan
dibahas di grup iko tapi maraso indak pantas. Namun demikian, ambo minta ijin
sakali iko untuak ikuik mangomentari khususnyo ttg GM. Partamo sakali ambo ambo
ucapkan tarimo kasih kapado bpk ibu uda uni kasadonyo karano alah mamaliharo
samangaik mambangun kampuang Ranah Minang salah satunyo melalui diskusi d grup
iko.

Beberapa hari terakhir ambo paratian atmosfer diskusi di RN tambah angek n
sero... Banyak kritik2 n solusi yg bermunculan. Ba a kecek urg awak, basilang
kayu di panggangan baru mako api ka iduik. Namun ambo paratian alah bbrp lamo
ba a kok apinyo indak kunjuang iduik samantaro kayu2nyo alah basilang??? Apo
nan salah ko kiro2?? Lai indak panek manyilangkan kayu sajo kito ko?

Sacaro pribadi ambo bukanlah anggota dari GM. Tapi agak sadiah sajo kalau GM
nan dibangga2kan iko labiah banyak bamain di area wacana. Sagitu dahulu, kok
talampau banyak bana beko banyak pulo nan tasingguang. Mohon maaf kalau
lancang. Wassalam...

Fitra Haris, Depok (24+)
085669005588
Sent from my BlackBerry®