Aww. Bu Nur yang baik dan sidang Palanta nan berbahagia.
aaa) Kami sadang mancubo untuk "mancigok" AD/ART GM tasabuik indak sajo apo nan
tatulieh akan tetapi juo nan tasireik didalamnyo,kjarena setiap NGO apolaie nan
nir laba PASTI ado Roh dan jiwanyo dalam AD/ART ybs..
bbb) Kalau kito mengendap AD/ART GM nan ado kiniko tantunyo nampak jaleih
kurang jo labiehnyo, apolaie dek alah pulo dimakan "wakatu" samantaro
dieksternalnyo peruahan lingkungan strategis nasional, regional dan
internasional barubah drastis pulo. Jadi manurik pandapeik pribadi kami
seyogyanya kito menelaah dulu roh jo jiwa tasabuik dan baru kemudian kito liek
pulo jo kepentingan paralu maso kino jo dimuko.
ccc) Setidak2nyo, siapun nan berkomentar atau memberikan masukan tentang hal
AD/ART GM tasabuik "ditampung" dulu dalam "kambuik" dan dimano patalu dapeik
dipilah2 dek "dapue" GM/Tim Pembahas. Baru pada waktunyo kemudian dengan batas
wakatu Satu (1) bulan atau labieh ataupun jangka wakatu nan disadiokan untuk
pembahasan dilakukan Pembahasan secaro manyaluruih sehinggo indak setiap
pertanyan dan ataupun komentar nan kadangkala badarai pulodoh ditanggapi.
Makasuik kami supayo efisien dan indak buang energi talalu banyak, tapi pada
wakatunyo kito bakarajokan basamo pabilodianggap perlu.
Sakian saran dan masukan kami srmoga bermanfaat dan mohon maaf pabilo kurang
tapeik,
Wass.,
Asmun (Lk/66/Depok)