Ambo panah pulo dapek bantuan dr rahyussalim. Surang adik dioperasi di
Kiktinggi dan dr rahyussalim sato pulo heboh.
Hidup RN!

On 8/3/11, Ephi Lintau <ephi.lin...@gmail.com> wrote:
> Assalamu'alaikum wr wb...
>
> Alhamdulillah.....tadi siang di kabari adiak ambo akan di operasi hari sabtu
> pagi oleh adm M. Jamil, dan sampai kinipin alun dapek kamar perawatan,
> begitulah kondisinya di M. Jamil, namun..Alhamdulillah...melalui RN kito
> basilaturahimm jo dokter kito dr. rahyus salim, alhamdulillah berkat bantuan
> beliau, dengan menghubungi pihak RS. M.Jamil, dan mencari info nama dokter
> yang menangani (saya sendiri tidak tahu dokternya). dari da rahyussalim
> dapat kbr bahwa dokter yg menangani adolah dr. riski..kolega beliau di M.
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
di Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau: Deli dan Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA
"Kepedulian terhadap ranah Minang adalah salah satu misi RantauNet. Yayasan
Palanta RantauNet (YPRN) dimaksudkan untuk menyalurkan kepedulian itu.
Salurkan zakat, infaq dan sadaqah sanak antaranya melalui YPRN, rekening No.
0221919932 Bank BNI"