Waalaikum Salam Bapak Joesrinal

Makasih tanggapannya pak

Sedang dalam juz 29 baru, mudah-mudahan indak ado aral malintang.
Tadi malam ustadz manjalehkan bara pahalo mambaco ciek huruf AlQuran. Kalau
indak bauduak nilaino 10
Kalau ba uduak nilaino 25
Kalau dibaco dalam sholat nilkaino 100

Trus kato ustadzanambhakan
Sebaik-baik amalan adalah mempelajari AlQuran dan mengajarkannya kembali
kepada orang lain.

Tulisan hanifah iko ifah edarkan ka banayak urang
Trus ado nan maagiahkan link ka tafsir AlQuran

http://tafsiralazhar.net46.net/myfile/tafsir-al-azhar.htm

Mudah-mudahan paguno yo pak

Wass

Hanifah