Sanak Melvi, Nofend, dan Uda Darwin.

Tarimokasi banyak informasiko. Alah ambo sigi pulo website perusahaan tu,
tamasuak list aktifitasnyo di Indonesia do
http://www.mottmac.com/regions/?countryId=4556 Mungkin ambo nan talampau
terburu2 dan ndak teliti mambaco, tapi dari websites tu mungkin ndak nampak
kalai perusahaan ko bergerak di sektor investasi (dalam arti financing/
pembiayaan).

Tapi eniwei (kato urang rantau mak Ngah), kalau memang iyo ado tawaran dari
perusahaan iko untuak mencarikan investor (lagi lagi, dalam arti pembiayaan/
financing), ndak ba a juo dipertimbangkan.

Maulang nan ambo sampaikan kapatang, pemahaman ambo kalau nan namonyo
infrastruktur itu adalah karajo pemerintahan, bukan swasta. Mungkin awak
bisa membantu pemerintah (daerah) untuak mempertemukan jo perusahaan ko.

Cuma, dengan peraturan yang ada sekarang yang menyangkut bantuan luar
negeri, pemda tidak lagi menerima pinjaman/ hibah secara langsung, melainkan
harus melalui pemeritah (pusat)m dan kemudian baru "diteruspinjamkan" atau
"diterushibahkan" (iko bahaso di peraturannyo, sehari2 disebut on-lending/
on-granting) ke daerah.

Dan dalam prosesnya saya melihat bahwa pemerintah sekarang2 ini sangat
selektif sekali menerima pinjaman ataupun hibah.

Jadi silahkan saja, kalau memang ada yang mau menindaklanjuti, dengan
catatan, prosesnya tidak mudah dan makan waktu (dan biaya)

Riri
49/L/bekasi

2011/9/8 melvi <mel_ul...@yahoo.com>

> Assalammualaikum ww
>
> Tarimokasih sanak Nofend yg alah malewakan pasan ambo dr FB ka palanta dan
> tarimokasih juo ka dunsanak yang alah mananggapi.
>
> Tawaran ko datang dari kawan ambo di Praha yang kebetulan direktur di
> perusahaan konsultan Mott MacDonald Prague (http://www.mottmac.com/).
> Mereka alah punyo banyak project yg dijalanakan di Indonesia, tamasuak di
> Sumbar sarato banyak di negara2 lain.
>
> Patang tu ado kesempatan ambo diskusi dengan mereka, jadi mereka ko adolah
> konsultan yang mancari investor dan sekaligus mancari target investasi. Saat
> [...]

*Riri 81*

    • ... Darwin Chalidi
      • ... Nofend St. Mudo
      • ... Riri Mairizal Chaidir