From: ZulTan <zul_...@yahoo.com>
To: RN <rantaunet@googlegroups.com>
Sent: Monday, September 12, 2011 3:19 PM
Subject: Re: FW :Re: [R@ntau-Net] Bulan Purnama

Dek indak juo bajawab tanyo sanak Ryan di IPOH nan ambo kutip di bawah ko:

"Btw, biasokan manulih umua Jo lokasi (kok ado gala rancak bana di saratoan)
supayo manjadi labiah manih silaturrahim kito di palanta ko."

Ambo tolonglah jawab:

Namo: Harman
Gala:  Sutan Idris
Lahia: di JKT 38 tahun nan lalu
Tingga: di Depok
Baso Minang: agak gagok snek

(Maaf kalau jawaban ambo kaliru.)

Kok ado tanyo Ryan nan lain sarupo: kampuang dima, anak bara, sajak bilo masuak
Mdyah, ancak di jawab lansuang dek Harman.

Salam,
ZulTan, L, 50, Bogor

If you don't know where you are going, any road will take you nowhere - Henry
Kissinger