From: Hambo Ciek <hamboc...@yahoo.com>
To: isinema <kine...@gmail.com>
Cc: Sjamsir Sjarif <hamboc...@yahoo.com>
Sent: Sunday, September 18, 2011 9:59 AM
Subject: Re: Perkenalan

Oh syukurlah Nan,lah lakeh malapor ka Pak Wali Kota Minang di Santa Kuruih ...
:)
Tapek bana wakatunyo Nan datang baraja di UCSC dan mungkinnanti akan manjadi
PhD pertama jurusan itu graduate dati siko. Kito baru punyo Gedung Digital nan
dinaiki tahun nan lalu.  Gunakan kesempatan itu sebaik-baiknya, tour secara
detail baik fasilitas dan program-program nan kompak basangkuik pauik dalam
satu gedung itu sacaro integratif. Baru kapatang ko pulo dibukak McHenry
Laibrary nan dipagadang dan dibaharui dengan segala fasilitas modern. Gunokan
sumber-sumber di sinan seperti namo baru dari namo kzawan MakNgah David Kirk
Media Center.

Banyak sumber-sumber di UCSC seperti Science Library. Dengan mandok-mandok sajo
di SantaCruz, awak dapek maakses dunia sacaro global dan malahan universal.
MakNgah mangucapkan selamat dan ingin mengikuti suksesnyo Nan nanti selesai
dengan PhD nan berpredikat tinggi. MakNgah doakan.

Kalau lah mancaliak Goodgle nan mun gki lah 23,000 namao Sjamsir Sjarif, jan
lupo macalaik ka Lapau Awak nan banamo Rantaunet, nan Makngah dengan babarapo
kawan muloinyo 5-6 urang tahun1992-93 kini lah baangotakan 1,35 urang. Satolah
mandaftar. Caliak postiang-postiang MakNgah nan juo lah ribuan di Lapau tu.

Makngah salalu mambawo namoa Santa Cruz dan maimbauannyo di Lapau sabagai Santa
Kuruih, Di Tapi Riak nan Badabua, di Pantai Lauiktan Taduah dlll.

Selamat Nan.

Sayang MakNgah taguluik kini baru baliak KickBoxing dari Gym 24 Hour Fitness,
ka shower, dan sudah tu ka pai ka San Jose masuak klas mangaji  Bahaso Arab
untuak Quran.

Mudah-mudhan awak basuo lakeh. Kok bajalan-jalan k aDown Town kapatang atau
terakhir hari ko ado Greek Festival. Biasonyo Makngah pun lead Greek Dance
dalam Festival itu. Banyakmakanan Greek di sinan. Jan lewatkan. Biko malam
tutuik. aluntahu nanti kalau sempat baliak dari San Jose Makngah pai lo
mancigok-cigok ka sinan.

Home phone 831-426-1333
Cell: 1831-435-8614

Salam,