From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Fri, 11 Nov 2011 07:20:21
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Resesi Moral Pelaku Pendidikan Potret Buram Indonesia

Ah, teori ko bisa iyo bisa indak. Di AS indak ado anak sikola tawuran.
Di bumi pertiwi anak sikola/mahasiwa bakuhampeh dima2. Tak terkecuali
diranah-bundo. Dari ma di impor tawuran ko?.

Ikolah awak "indak pandai manari, dikatokan lantai manjungkek".

On 11/11/11, Eri Bagindo Rajo <siano...@yahoo.com> wrote:
> Ambo agak satuju jo komen bahaso AS masuak lewat isi utak...
>
> Di FEUI hampir 99% teori ekonomi nan di pelajari adolah teori nan di
> produksi oleh peneliti dan penulis AS.
> Teori2 ekonomi dan penelitian2 bidang ekonomi asal Eropa, India ndak masuak
> dalam etongan doh....
>
> Erinos Bgd Rajo
>
> --- Pada Jum, 11/11/11, Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id> menulis:
>
> Dari: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
> Judul: Bls: [R@ntau-Net] Resesi Moral Pelaku Pendidikan Potret Buram
> Indonesia
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA