From: "Nur'Aini B.Prapdanu " <nur4y...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 19 Nov 2011 06:01:17
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Garah Akhir Pekan..

Aha.....Ajo Duta bana Saratuih....untuak Ajoo Duta ...alah bacakak lo
tempe jo randang ....lamak lo tempe rasonyo....labiah panyaba
...labiah panyayang ... jadi bukan mukasuid indak namuah " Mambali "
Ajo Paris ....jodoh , rah azaki , mauik.... ditangan Allah SWT,
...mungkin alah suratan.....

Ambo lahia dan gadang di jakarta,  Abak ambo Bagindo Zaini Noor dari
Pauh Kambar rumahnyo di pasa Pauh Kambar dakek ampang - ampang Kureta
Api , Mandeh ambo Nurbaiti barasa dari Pauh Pariaman rumah nyo di
dakek Mausajik Raya Pauh Pariaman . Suku Ambo Sikumbang....Rang
Sumando Bakti Prapdanu barasa dari Yogyakarta ...

Dek parasaian hiduik diperantauan ...orang tuo ambo merantau sejak
tahun 1950, ambo sabaleh badunsanak kasadonyo ,kami agak jarang pulang
kampuang ,  alhamdullilah Abak jo mandeh selalu membiasakan dengan
kami mangecek dalam bahaso minang , mendidik kami dalam nuansa
keminangan misalnya dalam makan bersamo yg merupakan acara wajib yg
harus diikuti oleh kami bersebelas ,kami selalu makan bajamba ,gelar
lapiak dan mandeh ambo menata makan diateh taplak putiah nan
terbentang , walaupun kami punya meja makan jarang dipergunakan dan
lebih sering dipergunakan sebagai meja baraja.....dan dalam makan itu
biasonyo ado nan dibahas dan disampaikan pulo petatah petitih minang,
peribahaso , dan banyak nan di kupas ....terkadang ambo merindukan
saat - saat seperti itu lagi , sekarang kami bersebelas sudah taserak
- serak ,beragam -ragam  menjadi Indonesia RAYA Nusantara, bhineka
tunggal ika, ado nan menikah jo urang Tanahtaban , Surabaya,
Solo,Palembang,Jawa,Chinese musilim,Ternate,Manado  ado juo jo urang
Pauh , itulah sekilas keluarga kami
yang beraneka ragam.... wah ....wah....wah jadi panjang neh .....

Pepatah mengatakan tak kenal maka tak sayang , sekarang udah kenal
jadi tambah sayang ya......semoga

Salam hangat,
Nuraini

an inyo