From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 19 Nov 2011 06:41:30
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] OOT- Garah Pagi

Ado surang kawan (bukan urang awak) agak konyol. Karena konyolnya ambo
imbau inyo "cingauak". Inyo batanyo apo itu cingauak. "Lihat dicermin,
nanti kamu tahu apa itu", kato ambo.

Bisuaknyo kami basuo, inyo melapor: "sudah saya lihat dicermin, saya
tak lihat apa2, kecuali tampang saya sendiri". "Ya yang kamu lihat
itulah cingauak"

On 11/19/11, ZulTan <zul_...@yahoo.com> wrote:

> Ado lo ciek lai,
>

> Pasien: "Dok, apakah saya bisa sembuh?"
>
> Dokter: "100% sembuh!  Data medis menunjukkan 9 dari 10 orang meninggal
> karena penyakit ini.  Saat ini sudah 9 yang meninggal."
>

> Salam,
> ZulTan, L, 51, Bogor
>

> If you don't know where you are going, any road will take you nowhere -
> Henry Kissinger

>   1. E-mail besar dari 200KB;
>   2. E-mail attachment, tawarkan di sini & kirim melalui jalur pribadi;
>   3. One Liner.
> http://forum.rantaunet.org/showthread.php?tid=1

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA