________________________________
Dari: "tasril_mo...@telkom.net" <tasril_mo...@telkom.net>
Kepada: RantauNet <rantaunet@googlegroups.com>
Dikirim: Selasa, 29 November 2011 10:45
Judul: Re: Bls: [R@ntau-Net] Kawin Sapasukuan

Mantap bana uraian Mak Datuak Makhudum Sati.
Lah lamo pulo indak ma ota jo uda

Wassalam
Tan Ameh (53)

Powered by Telkomsel BlackBerry®

________________________________

From: Dasriel Noeha <dasrielno...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 28 Nov 2011 19:26:16 -0800 (PST)
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
ReplyTo: rantaunet@googlegroups.com
Subject: Bls: [R@ntau-Net] Kawin Sapasukuan

Kabatulan ambo salah satu pangulu suku Koto.

Pasukuan ado duo, saparuik, yakni nan batalian darah langsung, kakak/adik,
kemenakan, nan nenek/buyut/iniyiak awak saisuaknyo barasa dari sapasang suami
isteri. Iko satahu ambo io balarang kawin, kalo anak cucu mambao suku mandehnyo
(Koto).

Pasukuan Saparik, yakni samo suku Koto, tapi nagarinyo alah balainan, hanyo di
sapanjang parik/sungai/baang aie, nan malintehi banyak nagari. Kabatulan
sukunyo samo samo Koto. Tapi nagari alah bajauhan, dan indak pulo saparuik doh.

Kalo tasuo nan bak nantun, io dudukkanlah niniak mamak, pakailah adaik. Karano
nan diutamokan sabananyo Ugamo kalo alah mambuliahkan, mako adaik akan
mamakainyo. Itulah inti dari ABS-SBK.
Ambo yakin niniak mamak awak akan mabarikan jalan keluarnyo nan bijaksano.

Kalaulah dilarang bana, tetap juo terjadi perkawinan indak kabadoso bagai,
karano ugamo ma halalkannyo.

wass,
dt makhudum sati.