From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 29 Nov 2011 23:46:00
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] tak ada dukungan dana, anak2 indonesia dari minang
 terancam batal ke India

Ambo mancaliak karajo elokko indak direncanakan dgn baik. Terlalu
dipasoan. Bantuan dan sponsor tentu tak bisa mendadak. Sebab
budgetting kan perlu perencanaan pulo.

On 11/29/11, Chairul Djamal <ruldja...@gmail.com> wrote:
> Sanak Nal dan adidunsanak di palanta RN nan indak basabuik gala bapanggia
> namo,
>
> Ass wr wb
>
> Iyo sabana sariek untuak mambangun kebudayaan apo lai ka melestarikan
> Kebudayaan Minang.
> Dek awak ado duo batigo di Palanta, dan labiah gadang nyo iyo di GEBU
> MINANG, dan iko punyo akronim bukan lai Gerakan Seribu Minang, tapi lah
> barubah manjadi Gerakan Budaya Minang, iyo rancak basaro ka Penguruih Gebu
> Minang ko, dan dek panguruih nyo labiah dari 500 urang, surang manyumbang
> [...]

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA