From: Junaidi <malinbasa2...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Fri, 23 Dec 2011 09:02:12
To: rantaunet@googlegroups.com<rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] OOT : Ibuku, Ibu dari 17 Anak Dan Sakit Jantung

Dunsanak kasadono,

Dek urang bacarito amak sato lo ambo ciek bacarito. Amak ambo hanyo sikola
sampai kelas 2 SD dek nenek ambo adolah istri kasakian dari inyiak ambo
(manuruik carito istri baliau abih sado jari tangan maetongno). Manuruik carito
baliau kusia bendi nan pandeka, babunyi sen lonceng bendino badabok2 hati rang
padusi bia gadih, jando atau bini urang:). Umua 14 tahun baliau manikah jo apak
ambo nan yatim piatu nan indak pernah sakola dan bakarjo sabagai tungkang
angkek di pasa ateh. Adopun apak ambo adolah anak galandangan atau anjal
istilah kini, umua 2 tahun amak baliau maningga dan umua 10 tahun apak baliau
manyusul. Baliau surang tungga babeleang ndak do urang mauruih sajak itu baliau
maninggaan kampuang nan talatak di kaki gunuang marapi. Kutiko umua amak ambo
sakitar 40 tahun, apak ambo dipanggia Allah dan maninggaan warisan pitih 2000
rupiah (tahun 1988) dan 5 urang anak nan masih ketek2. Kakak ambo padusi baru
baru tamaik D3 IKIP alun karajo lai, sadangkan ambo masih tahun terakhir dan
adiak 2 masih SMP, SD dan nan bungsu Alun sikola. Kami indak punyo mamak atau
dunsanak nan lain, amak ambo indak punyo dunsanak sa apak samandeh hanyo kakak
padusi saamak nan samo bansaik, sadangkan saudara2 saapak baliau indak saliang
bakatahuan. Alhamdulillah dek kasiah sayang Allah baliau bisa maantan ka limo
kami badunsanak jadi sarjana dengan paluah dan aia mato. Allah maha besar
surang jando tamatan tingkek 2 SD dan suami indak sikola bisa manyikolaan anak
baliau. Allah sangaik sayang ka baliau sahinggo tahun kapatang Allah mamanggia
baliau kaharibaanNYA. Tarimokasih apak jo mandeh, semoga apak jo mandeh bahagia
di sinan di taman2 sorga di sisi Allah. Kini tingga kami mancarian untuang
surang2, patang jo pagi, baujan bapaneh mancarian pungguang nan indak basaok,
paruik nan indak baiisi.

Wassalam

Junaidi