Itu bedanyo Kota Madya jo Kabupaten

Kota Madya urangnyo sabana heterogen. Sumbarang urang bisa masuak dan tingga
disitu

Lurah nan diangkek Walikota merupakan aparat Pemerintah, bisa urang mano sajo

Sedangkan Wali Nagari nan dipiliah urang Kampuang dari warga asli, merupakan
representasi Kenagarian tsb

Indak mudah untuak tingga atau memiliki property di suatu Kenegarian. Kalau
memang ado tanah warga nan tajua, mereka cukup selektif mencari pembelinyo

Untuak Kiktenggi, walau ado Rang Kurai, mungkin indak baitu banyak peran mereka
untuk mengantisipasi hal iko. Apo karano mulai kalah suaro jo pendatang ?

Tapi katiko diparalukan, ado juo KAN nyo basuaro

Tamasuak manulak KKM diadokan di Kiktenggi dulu, sahinggo tapaso dipindahkan ka
Padang

--TR

Sent from my BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT