From: zubir.a...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 31 Jan 2012 06:14:14
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] BERULAH DI JAKARTA DPRD Sumbar Permalukan DPD

Sanak Zultan n sanak palanta nn jeli.
  Iko lah kokobeh ughang Minang cq rombongan anggota dprd Sumbar tu.Karano ndak
ka ditarimo dek sdr Imran Gusman(Ketua DPD RI),si rombongan dprd nn maraso lah
sangaik gadang,patah saleronyo untuak batamu jo organisasi DPD tu tanpa memberi
tahu secara beradab,sopan santun hub antar dua lembaga resmi negara ini,
alasan2 pembatalan itu.
  Semakin tacoreang wajah Minangkabau dek ulah sagalintir anggota dewan daerah
Sumbar tu nn mungkin lah tergerus identitas keMinangannya.
   Masih dapatkah,Rakyaik badarai di Sumbar menggantungkan asa nya kepada
kwalitas rombongan dprd nn coman tun?
   Tragis bana nasib Rakyaik badarai awak di Sumbar.

   JB,DtRJ,72+6+31hari,sk Mandahiliang,Kamp Gadang Padusunan,Piaman,rantau DKI
sajak 1962.