Assalamualaikum Wr.Wb. yth ibu Trisna Dewi, bapak Chairul Djamal  sarato para
Dunsanak di Palanta.

Ambo raso iko hanyo masalah teknik juridis nyo sajo, jadi ambo raso bisa
dikonvergensi dengan syarat tidak berlawanan dengan UU Perbankan nan magiah
piutang tasabuik sarato indak batantangan jo UU pemerintah RI.

Wassalam,

Muljadi Ali Basjah

PS. ide  ibu Trisna Dewi rancak bana.

-------- Original-Nachricht --------