Φίλτατος,

Ονομάζομαι κ. Plastico, συνεργάζομαι με την τράπεζα της Αμερικής ως
Διευθυντής. Ανακάλυψα έναν αδρανή λογαριασμό με ένα μεγάλο χρηματικό ποσό
αξίας 10,5 εκατομμυρίων δολαρίων, που ανήκει σε έναν εκλιπόντα πελάτη που
πέθανε στον πόλεμο της Ουκρανίας  που φέρει το ίδιο επίθετο με το δικό σας.
Θέλω να χρησιμοποιήσω τη θέση μου για να σας παρουσιάσω ως τον νόμιμο
πλησιέστερο συγγενή και δικαιούχο αυτού του κεφαλαίου που θα μεταφερθεί σε
εσάς ως ο πλησιέστερος συγγενής του αποθανόντος. Θα μιλήσουμε περισσότερο
για το ποσοστό κοινής χρήσης, για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε
μαζί μου αμέσως με email

Ανυπομονώ να ακούσω νέα σας

Χαιρετισμούς.

--