Perjalan seribu langkah bermula dengan langkah yang pertama.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini, jangan biarkan diri anda
tertanya-tanya, jangan biarkan diri anda berkata pada suatu hari nanti, *"Kalau
lah dulu aku rebut peluang tu..."* Jangan, jangan, jangan seksa diri anda
sebegitu...

Layari laman blog ini http://jutawan2009.blogspot.com

Ini adalah tiket keluar, jalan pintas, petunjuk yang nyata untuk anda.
Rezeki dah datang ke muka pintu anda, sekarang terpulang kepada anda untuk
membuka pintu dan menerima rezeki itu atau tidak.

Jika anda lambat membuka pintu, rezeki itu mungkin berlalu dan pergi ke muka
pintu orang lain pula. Ketika itu anda mungkin berkata lagi kepada diri
sendiri, *"Kalau lah dulu aku rebut peluang tu..."*

Fikir masak-masak dan buat keputusan yang pasti merubah masa depan anda buat
selama-lamanya.

Segalanya ada di sini http://jutawanedagang.blinkweb.com

Layari juga my blog http://jutawan2009.blogspot.com

Selamat Maju Jaya