On Thursday 15 September 2005 12:50, Andrei Nestor wrote:

> cel mai the distro way ar fi sa iti faci tu un
> /etc/rc.d/init.d/my_settings in care sa pui tu tot ce vrei, sa-l
> chkconfig-uiezi (!) - vezi ca trebuie puse niste linii comentate la
> inceputul fisierului, si dupa aia sa-l faci sa ruleze tot prin
> chkconfig. but that's overkill, imho.

Pai asta e perpendicular pe distro way :-) Din cate stiu eu nu e frumos sa
adaugi config-uri "proprietare" intr-un sistem ca daca vine alt admin o sa se
ia cu mainile de cap. In orice caz solutia nu e legata de scripturile de init
ci mai curand de X. xhost nu poate fi rulat decat cand X-ul deja ruleaza.

--
Serghei.