On Mon, 1 Aug 2005, webmaster wrote:

> am un apache2 care a mers super ok pe o masina la 700 am schimbat masina
> si nu mei vrea sa porneasca. Nu da nimic in loguri, am recompilat

        Pai porneste-l cu toate optiunile cu care-l pornesti de obicei
insa cu parametri de debug. Nu are cum sa nu dea nici o eroare. Masina
noua a fost si instalata proaspat? Daca da, atunci vezi daca in conf-ul
lui apache ai userii cu care e configurat sa ruleaze. Daca nu atunci ai
copiat hdd-ul vechi pe unul nou? Daca da atunci vezi sa nu ai vreo
problema de permisiuni, directoare lipsa, etc.

--
Any views or opinions presented within this e-mail are solely those of
the author and do not necessarily represent those of any company, unless

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/

Raspunde prin e-mail lui