Cam pe la 08/03/2005 06:33 AM, Alex Alecu scrise:

>    Salutare.
>
>Am si eu o mica problema de care ma lovesc. Am un server care imi face
>limitari metro + extern cu HTB (interfata imq0). Vreau sa configurez un squid
>pe alt server astfel incat cand un client incearca sa acceseze un site din
>extern sa treaca prin squid. Daca siteul se afla in metro sa treaca mai
>departe spre ISP fara a mai trece prin proxy-ul transparent... Incerc sa va
>alatur o schema:
>
>Serverele sunt aflate intr-un vlan cu isp-ul si legate intre ele in lan (cu un
> [...]

Daca presupui ca rutele metro sunt marcate cu 10:

$IPTABLES -t nat -N squid_proxy
$IPTABLES -t nat -A squid_proxy -m mark --mark 10 -j RETURN
$IPTABLES -t nat -A squid_proxy -p tcp -j REDIRECT --to-port 3128
$IPTABLES -t nat -o $TO_SQUID_IFACE -p tcp -j SNAT --to-source $TO_SQUID_IP

$IPTABLES -t nat -A POSTROUTING -i $LAN_IFACE -p tcp --dport 80 -j
squid_proxy

Mai trebuie sa faci si niste policy routing, ca sa se routeze pachetele
cu destinatia port 80 spre interfata cu squidul. Sper ca n-am aberat
prea tare.

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/